Obserwatorzy

10 marca 2012

Obiecałam i ...

Obiecałam i trzeba pokazać. Obrus dawno temu skończony niestety dopiero dzisiaj zrobiłam zdjęcia. A prezentuje się tak:





Obrus chyba się podoba bo wzbudza zainteresowanie wśród osób odwiedzających nasz dom.
Uszyłam też ozdobne kolorowe poszewki na poduszki do pokoju dziewczynek. Wymiary 35cmx35cm, kolory: żółty, pomarańczowy i czerwony. Dla każdej dziewczynki po jednej z koloru. Poszewki z materiału HAITI, (bardzo sympatyczny w dotyku i kolory fantastyczne do wyboru) zapinane na rzepa. Uszyłam w sumie sześć poszewek.



Wesoło i kolorowo. Ściany w kolorze wiosennej zieleni, niebieskie kanapy, pomarańczowe rolety i poduszki kolorowe. Taki wesoły pokój moich córek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcone chwile i komentarz, który chcę przeczytać jako pierwsza.