Obserwatorzy

21 stycznia 2013

Pierwszy w tym roku wpis z postanowieniami...

Witam po dość długiej przerwie. 
Wiele się w moim życiu od ostatniego wpisu wydarzyło ale o tym później.
Postanowiłam dołączyć do pewnej akcji, którą promuje na swoim blogu EkoUbranka
Maszynę do szycia mam, materiały też, więc przyłączam się do aukcji "USZYJ JASIA".
W ubiegłym tygodniu trafiłam na blog wyżej wspomniany i postanowiłam się przyłączyć do akcji. Mam dwie córki i wiem z doświadczenia, że dzieciaki uwielbiają spać na małych kolorowych jaśkach. Moje córy to potrafią nawet spać z paroma jasiami w różnych kształtach. 
Tak więc do aukcji się przyłączam i dzisiaj po południu uszyję parę poszewek i pokażę to co wyszło.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcone chwile i komentarz, który chcę przeczytać jako pierwsza.