Obserwatorzy

26 marca 2014

Wyprzedaż włóczek cz.III

Przepraszam za ilość zdjęć ale poniosło mnie...Wyprzedaż włóczkowa zajmie mi pewnie cały dzień ale postanowiłam pozbyć się niepotrzebnych włóczek. Nazbierało się ich dość sporo nawet nie wiem ile, ale w każdym możliwym kącie mam poupychane włóczki i sama do końca nie wiem ile i gdzie...Chomikowanie to chyba moje drugie ja. 

RUBY fantazyjna




45 zł za całość + koszty przesyłki




45 zł za całość+koszty przesyłki





31 zł za całość + koszty przesyłki


POLY fantazyjna połączenie trawki z włóczką z pomponikami.
Pierwsza w kolorze brudnej bieli.


 36 zł za całość + koszty przesyłki



22 zł za całość + koszty przesyłki

ROXY




 9 zł za dwa motki + koszty przesyłki




36 zł za całość+koszty przesyłki



Fantazyjnych chyba tyle. Zostało jeszcze troszkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcone chwile i komentarz, który chcę przeczytać jako pierwsza.