Obserwatorzy

26 marca 2014

Wyprzedaż włóczek = wiosenne porządki cz.I.

Witajcie. 
Robię porządki. Podwórko i ogród w miarę ogarnięte, przyszła pora na kąty domowe. Dzisiaj może skromnie zaproponuję trochę włóczek, które zostały zakupione z niby jakimś planem ale nie zostały do dzisiaj wykorzystane. Moje moce przerobowe są za słabe do przerobienia tych wszystkich motków - niestety...
Włóczki może komuś się przydadzą.
Zależy mi na sprzedaży całości, tzn. kompletu prezentowanego na zdjęciu, ewentualnie większą ilość możemy podzielić na pół.
Pod każdym zdjęciem podaję cenę za całość, do tej ceny należy doliczyć koszty przesyłki wg stawek Poczty Polskiej.
Mogę wysłać w jednej przesyłce więcej niż jeden komplet.
Co do zakupu to proszę o e-mail bądź informację w komentarzu o chęci zakupu, potem skontaktujemy się mailowo dokańczając wyprzedaż. Liczy się kolejność rezerwacji.
No to do dzieła...

Na początek Elian Klasik:
 

20 zł za całość


 32 zł za całość


4 zł za motek


 28 zł za całość
 

 12 zł za całość


 32 zł za całość



 32 zł za całość - ZAREZERWOWANA





 12 zł za całość

Wszystko mam nadzieję jest jasne. Kolory na fotografiach widać, pod ostatnim zdjęciem cena za całość. W razie wątpliwości proszę o kontakt.
Na tę chwilę muszę przerwać dodam następną część być może jeszcze dziś...
Aż za głowę się złapałam jak zobaczyłam to co mi właściwie jest zbędne a ile miejsca zyskam po porządkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcone chwile i komentarz, który chcę przeczytać jako pierwsza.