Obserwatorzy

26 lutego 2013

Co koty lubią najbardziej?

Dzień dobry!
Dzisiaj trochę robótkowo i nierobótkowo...
Pytanie w tytule dotyczy oczywiście kocich mieszkańców w moim domu. Nasze koty uwielbiają spać na kaloryferze w kuchni. Dobre miejsce obserwacyjne i przede wszystkim ciepło.


Ten po lewej to Borys, po prawej Brutus.

A tutaj Łatka z Brutuskiem sobie drzemią:


Nie mogłam się powstrzymać przed zrobieniem im zdjęć i umieszczeniem na blogu. Urocze te moje kotki??

A w robótkach??
Wyrabianie resztek kolorowych włóczek na szydełku. Szykuje się powiększenie rodziny o małą kobietkę i w podarunku kocyk mała dama pewnie dostanie.



Kwadraty robię według ogólnie znanego i prostego wzoru. Włóczki różnokolorowe i różnego gatunku, szydełko nr 3,5. Kwadratów przybywa w szybkim tempie, takie robótki kolorowe lubię...
Dziękuję za uwagę i poświęcone chwile na moje wypocinki.
Do następnego wpisu.
Magdalena

5 komentarzy:

  1. Już sobie wyobrażam jaki to będzie piękny kocyk :)) Szkoda, że mnie już czasu niestarcza na szydełkowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podziwiałam koty,jak mogą się zmieścić na czymś tak wąskim jak kaloryfer;)Jak widać mogą;)Powiem Ci,że nigdy nie wpadłam na taki pomysł,żeby tak wykorzystać końcówki wełen.A chyba kiedyś spróbuję;)Koniecznie pochwal się końcowym efektem,bo zapowiada się super;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale będzie piękny kocyk. Masz trzy koty? Borys i Brutus wyglądają jak bliźnięta, uwielbiam takie kotki. Też mam jednego w takim umaszczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty są piękne .Poznałan je osoboście. Dzisiaj córki zdradziły mi nazwę bloga. Prace są piękne. Pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne rzeczy tworzysz :)

    Zapraszam do siebie na chwile i na dłużej do grona obserwatorów.
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Miłego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcone chwile i komentarz, który chcę przeczytać jako pierwsza.