Obserwatorzy

25 lutego 2013

Wyróżnienie i nowe twory z papierowej wikliny.

Witajcie!
Dzisiaj chciałam się pochwalić wyróżnieniem jakie otrzymałam parę dni temu od Danusi Bochenek na blogu http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/2013/02/wyroznienie-od-ani.html. Jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz i doceniasz to co pokazuję na swoim blogu.


To wyróżnienie posiada pewne zasady, które są ogólnie znane, ale powtórzę:

Każdy nominowany blogger powinien:
1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Punkty 1 i 2 już spełnione. 
Punkt 3 co ja mogę o sobie napisać. Może tak:
I. Faktem jest to, że jestem blondynką "ciemną":-*.
II.  Gotuję bo lubię jeść.
III. Uwielbiam orzechy, wszystkie rodzaje, pod każdą postacią a najlepiej lodową...
IV. Jestem spod znaku BLIŹNIĄT i wcale się tego nie wstydzę.
V. Nie zaczynam następnej robótki na drutach póki nie skończę poprzedniej...
VI. Jestem uparta jak "osioł".
VII. Nie lubię sprzątać, choć lubię porządek. Najlepiej jak posprząta za mnie ktoś inny...

Uff, wystarczy. Ciężko o sobie samym pisać.

Punkty 4 i 5.
Przepraszam ale nie mogę się zdecydować i wybrać spośród tych blogów, które odwiedzam 15 naj, naj, naj...
Wyróżniam wszystkie blogerki, które obserwują mojego bloga, które tylko czasami wpadają podglądnąć, które czasem skrobną słówko... Dziękuję, że jesteście. To jest taka motywacja do napisania, zrobienia i pokazania tego co "produkuję", z lepszym lub z gorszym wynikiem.

A teraz pokaz osłonek na doniczki. 4 sztuki takiej samej wielkości:


















Zdjęć dużo zrobiłam bo jestem z siebie bardzo dumna. Rurki w przerwach pomiędzy zadaniami domowymi kręcę.
Na dziś tyle do pokazania i napisania.
Dziękuję za odwiedziny.
Do następnego wpisu.
Magdalena


1 komentarz:

  1. Wow fantastyczne!!!!!A zdjęcia świetne , po prostu świetne!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcone chwile i komentarz, który chcę przeczytać jako pierwsza.