Obserwatorzy

24 marca 2014

Szydełkowe pantofle i srebrna torebka.

Witajcie drugi raz.
Jak obiecałam to pokazuję. Szydełkowe pantofle dla mojej starszej córki.

Przed przeróbką wyglądały tak:


Podeszwa ze starych kapci, wierzch szydełkowy, nowe wkładki z czarnego filcu. Po przerobieniu i ozdobieniu szydełkowymi kwiatami wyglądają następująco.




Oprócz kapci pokażę Wam jeszcze srebrną torebkę wraz z szydełkowym naszyjnikiem. Komplet robiłam do "małej czarnej" na noworoczną imprezę sylwestrową, więc wyrób już użyty ale tylko raz.


  
Na zdjęciu powyżej jest torebka razem z naszyjnikiem, który może być też paskiem.




Zdjęcie części kwitnącej mojego ogrodu wykonane dzisiaj po południu.


Do zobaczenia w następnym wpisie. Jestem na parodniowym urlopie to może uda mi się codziennie coś skrobnąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcone chwile i komentarz, który chcę przeczytać jako pierwsza.