Obserwatorzy

26 marca 2014

Wyprzedaż włóczek cz.V

...na dzisiaj ostatnia. Trzeba robić resztę zdjęć a to bardzo dużo czasu zajmuje. 

SAXY 100% bawełna idealna na torebkę



 20zł za całość + koszty przesyłki

EVELYN chyba dobrze znana dwa motki mi zostały




7zł za całość + koszty przesyłki

FANY melanżowa w pastelowych odcieniach





 42zł za całość + koszty przesyłki


 36zł za całość + koszty przesyłki



Akryl MIMI COLOR


 32zł za całość + koszty przesyłki



 41zł za całość + koszty przesyłki




 41zł za całość + koszty przesyłki




LILY perłowy akryl z nopami



 9zł za całość + koszty przesyłki



 jeden motek został z 4 zł + koszty przesyłki


 18zł za całość + koszty przesyłki

MIMI
 24zł za całość + koszty przesyłki


 został jeden motek 4zł za całość + koszty przesyłki



28zł za całość + koszty przesyłki.

Chyba już wszystkie "Eliany". Uff ciężkie życie chomika. Włóczki polecam. Ceny, które proponuję są cenami niższymi od zakupu a to z tego względu iż włóczki leżały u mnie ponad rok, część jest końcówką z tego co mi zostało. Chodzi mi przede wszystkim o to aby zmniejszyć zapasy, które do końca życia nie jestem w stanie przerobić.

Tyle z wyprzedaży.
Pogoda dzisiaj się poprawiła to i chce się z domu wyjść. Temperatura nie jest zbyt wysoka ale słoneczko dopisuje, może skoczę do ogródka i posieję rzodkiewkę i sałatkę, które bardzo lubię.
Miłego dnia, owocnego w piękne wyroby.
Magdalena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcone chwile i komentarz, który chcę przeczytać jako pierwsza.